Op onze school kunt u als ouder kiezen voor een cursus van één der erkende godsdiensten of een cursus niet-confessionele zedenleer. Indien u op basis van  religieuze of morele overtuiging bezwaren hebben tegen het volgen van één van de aangeboden cursussen, dan kunt u vragen om een vrijstelling te krijgen. U zorgt dan zelf voor opdrachten. Een vrijstelling betekent nooit dat een leerling minder tijd op school doorbrengt dan de medeleerlingen. U bent verplicht deze keuze te maken bij de eerste inschrijving in de school. U kunt op het einde van elk schooljaar uw keuze wijzigen. Bij de directeur kunt u daarvoor het juiste formulier bekomen. Na 30 juni kunnen geen wijzigingen meer toegelaten worden.

Schooljaar 2024-2025

Eerste Communie 2025 : .zondag 27 april om 10 uur

H. Vormsel 2025 : zaterdag 10 mei om 14 uur

Lentefeest 2025 : zaterdag 7 juni

• Onze leerlingen vieren hun Lentefeest samen met het Humanistisch Verbond Menen (de Bezatse).
    Dit feest gaat altijd door de zaterdag van Pinksteren, het juiste uur wordt later meegedeeld.

Fotogalerij

Copyright © 2024 De Wonderwijzer  Rights Reserved.